הברית החדשה אנו בני האדם לא חיים על הפלנטה הזו במקרה. אלוהים ברא אותנו. לא בשביל הכיף, אלא למטרה אחת בלבד. לגלות את אהבתו של אלוהים לכל הבריאה, ליקום כולו.
Users browsing this forum: AppleWebKit and 0 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum